Despre Mindfulness

Ce poti face tu pentru sanatatea ta emotionala

Intrebarea pe care o primesc destul de des in cabinet (si nu numai) este

“Ce pot sa fac ca sa-mi fie mai bine?”

Indiferent de felul in care ma raportez la ideea de psihoterapie

  • nu consider ca m-ar avantaja lucrul cu un psihoterapeut,
  • lucrez deja cu un psihoterapeut,
  • cochetez cu gandul de a incepe lucrul cu un psihoterapeut,
  • nu m-am decis daca sa accesez sau nu serviciile de psihoterapie, etc.,

exista un instrument terapeutic de mare ajutor, pe care il pot utiliza pe cont propriu.

Este instrumentul care poate face diferenta cand vine vorba despre mult ravnita stare de bine, indiferent daca sunt sau nu implicat intr-un proces de psihoterapie. Sigur ca, in cazul in care sunt implicat intr-un proces de psihoterapie, acest demers va veni sa completeze rezultatele obtinute in psihoterapie. Ma va ajuta sa ajung mai repede la schimbarile pe care mi le doresc in viata mea. Punctul forte al acestui demers este, consider eu, faptul ca efectele sale se manifesta atat la nivel mental cat si la nivelurile emotional si fizic. Este un demers care ma ajuta sa abordez holistic triada care ma compune (corpul fizic, corpul mental si corpul emotional).

Numeroase cercetari din domeniul neurostiintelor au demonstrat deja ca folosirea lui ne ascute mintea si simturile si ne faciliteaza o mai buna colaborare cu emotiile si corpurile noastre. Cei mai multi oameni de success au tot declarat si continua sa declare ca il folosesc.

Probabil ca ati ghicit deja. Este vorba despre meditatie. Avem nevoie de doar 10 minute pe zi. Nimic altceva.

As zice ca acestui instrument chiar i se potriveste sloganul – Efort minim, beneficii maxime. :)) Glumesc. Stiu prea bine ca timpul este o resursa nepretuita pentru oamenii secolului 21 si totusi, eu una nu cunosc o intrebuintare mai buna pe care as putea-o da celor 10 minute zilnice de meditatie.

Beneficiile meditatiei
Cum am ajuns eu la Mindfulness
Cum poti ajunge tu la Mindfulness
Programeaza-te aici